Vă rugăm să citiți cu atenție teremenii și condițiile de garanție înainte de a completa formularul.
Pentru a deschide formularul de garanție accesați AICI
Termeni și condiții pentru acordarea garanției
Condițiile de garanție sunt în conformitate cu prevederile OUG 140/2021 cu modificările ulterioare. Astfel, conform OUG 140/2021:
"În cazul lipsei conformității, consumatorul are dreptul de a solicita vânzătorului în primul rând repararea produsului sau are dreptul de a solicita înlocuirea produsului, în fiecare caz fără plată, cu excepția situației în care măsura este imposibilă sau disproporționată".
Orice reparare sau înlocuire a produselor va fi făcută într-o perioadă rezonabilă de timp, care nu poate depăși 15 zile calendaristice.
Definiția consumatorului este: "orice persoană fizică sau grup de persoane fizice constituite în asociații, care, în cadrul contractelor care intră sub incidența prezentei legi, acționează în scopuri din afara activității sale comerciale, industriale, de producție, artizanale ori liberale".
Persoanele juridice nu intră sub incidența acestei legi, iar termenii de garanție pentru acestea pot fi diferiți, conform contractului de vânzare-cumpărare.
Termenele de remediere a produselor aflate în garanție sunt:
- Maxim 15 zile calendaristice pentru persoanele fizice
- Maxim 25 de zile lucrătoare pentru persoanele juridice
Prelungirea duratei de remediere poate avea loc doar cu acordul scris al clientului.
Tipuri de garanție
- Garanție tehnică: oferită de distribuitor sau producător, reprezentând durata medie de utilizare.
- Garanție de conformitate: garanția legală conform OUG 140/2021, aplicabilă dacă garanția tehnică este mai mică, dar durata medie de utilizare este de minim 24 de luni. Aplicabilă doar persoanelor fizice.
Condiții de transport și ambalare
Expeditorul răspunde de corectitudinea datelor pe documentul de transport ( AWB), ambalarea corectă și etichetarea coletelor.
Produsele trebuie ambalate încăt să fie protejate pe durata transportului. Se recomandă utilizarea ambalajului original sau a unor materiale de protecție precum carton, folie cu bule, polistiren etc.
Excluderi din garanție
Garanția este anulată în următoarele situații:
- Defecțiuni cauzate de transport, manipulare, depozitare sau instalare incorectă
- Deteriorări mecanice, termice, plastice, contact cu lichide sau umiditate excesivă
- Intervenții asupra produsului de către persoane neautorizate
- Lipsa sau deteriorarea sigiliilor, seriilor de fabricație, certificatelor de garanție
- Utilizarea necorespunzătoare sau folosirea accesoriilor incompatibile
Procedura de remediere a produselor în garanție
Dacă un produs se defectează în perioada de garanție, urmează acești pași:
- Contactați service-ul specificat în certificatul de garanție
- Trimiteți produsul conform instrucțiunilor primite
- Garanția acoperă transportul produselor către și de la service-ul autorizat, dacă defectul este confirmat
Expedierea produselor
Dacă produsul trebuie trimis către centrul de preluare FilipShop, respectați următoarele:
- Adresă: FilipShop.ro (Service), Aurel Vlaicu 110, Suceava, 720092
- Coletul trebuie să conțină produsul, accesorii, copie factură și certificat de garanție (original dacă este tipizat)
- Program de recepție: Luni-Vineri 10:00-16:00
Produsele nerevendicate în termen de 90 de zile de la instiintare intră în posesia FilipShop.ro pentru casare.
Contact
Departament Info Garanții & Retur
- Adresă: Aurel Vlaicu 110, Suceava, 720092
- Telefon: 0748 879 445
- E-mail: office@filipshop.ro
- Program Info Garanții: Luni - Vineri 9:30 - 17:00
- Program Service: Luni - Vineri 12:00 - 16:00