Se completează formularul de retur sau se face solicitare pe e-mail. Se trimite produsul în atenția departamentului Retur conform indicațiilor de mai jos. Pachetul trebuie să conțină o copie a facturii fiscale de cumpărare a produsului.
FilipShop.ro – Departament Retur
Adresa: Aurel Vlaicu 110, Suceava, 720092, în atenția Departamentului Retur
Telefon: 0748 879 445
E-mail: office@filipshop.ro
Returnarea se poate face în Showroom-ul FilipShop sau prin curierat.
Dacă alegeți să returnați produsul în Showroom, vă așteptăm împreună cu factura de achiziție și produsul, de luni până vineri, în intervalul orar 12:00–16:00, exceptând zilele de sărbătoare legală.
Puteți formula orice altă declarație neechivocă în care vă exprimați decizia de retragere din contract, transmisă pe un suport durabil (de exemplu, prin e-mail la adresa office@filipshop.ro).
Costurile de retur sunt suportate de client, iar FilipShop nu oferă retur gratuit. Clientul poate trimite coletul de retur cu orice firmă de curierat dorește.
Coletele nu se pot expedia prin Poșta Română.
Retragerea din contract sau renunțarea la cumpărare este aplicabilă persoanelor fizice (care au calitatea de consumator).
Consumator – orice persoană fizică sau grup de persoane fizice constituite în asociații, care, în cadrul contractelor care intră sub incidența prezentei legi, acționează în scopuri din afara activității sale comerciale, industriale sau de producție, artizanale ori liberale.
Returnarea produselor se poate face prin orice firmă de curierat preferată de client, respectând pașii menționați mai sus. Returnarea se va face în termen de maxim 14 zile calendaristice de la primirea produsului.
Se recomandă returnarea produselor în ambalajul original, cu toate accesoriile și etichetele intacte, documentele care le-au însoțit și o copie a facturii de achiziție.
Costurile serviciilor deja executate la momentul livrării vor fi suportate de client, iar rambursarea contravalorii produsului se va face în termen de maxim 14 zile de la data la care suntem informați cu privire la decizia de retragere din contract, dar nu înainte de recepționarea bunurilor.
Retragerea din contract sau renunțarea la cumpărare este aplicabilă persoanelor juridice (operatori economici) / clienților care nu întrunesc condițiile privind calitatea de consumator (Conform Lege 449/2003, art. 2 lit. a).
Solicitarea de retur în cazul persoanelor juridice se va face prin e-mail la adresa office@filipshop.ro.
Condiții pentru retur persoane juridice:
Ne rezervăm dreptul de a refuza returul produselor care nu îndeplinesc condițiile menționate.
Conform OUG 34/2014 art. 14 alin. 3, consumatorul este responsabil pentru diminuarea valorii bunurilor care rezultă din manipulări altele decât cele necesare pentru determinarea naturii, caracteristicilor și funcționării produselor.
Acte acceptate:
Produsele returnate cu urme de uzură, zgârieturi, lipsuri de accesorii sau ambalaje deteriorate pot suferi o diminuare între 10% și 90% din valoarea inițială, în funcție de gradul de deteriorare.
Expeditorul este responsabil de ambalarea corectă și completarea AWB-ului. Coletul trebuie ambalat astfel încât să protejeze produsul în timpul transportului.
Termenul de analiză al solicitării este de 1–14 zile, dar rambursarea sumelor nu va depăși 14 zile calendaristice.
Returnările prin curierat nu se fac cu ramburs; rambursarea sumelor se efectuează prin transfer bancar.